Detaily týkající se mé spolupráce s vybranými klienty:

Topenilevne.cz – jeden z největších e-shopů v segmentu voda-topení-plyn v Česku. Pomáhal jsem s celkovou online strategií, primárně s důrazem na výkonnostní propagaci v Skliku, AdWords a Zbožových porovnávačích. Zpracovával jsem analýzu konkurence a společně jsme pracovali i na změně firemního e-shopu s cílem zvýšit konverzní poměr. 

JRC – prodejce her a konzolí. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti realizaci nového e-shopu. Koordinace celého procesu od přípravy po spuštění. Dále jsem vypracovával následnou online strategii s cílem dosáhnout obchodních cílů stanovených managementem firmy.

Armed – army a outdoorový e-shop. Spolupráce na online strategii, pomoc s vyhodnocování marketingových kampaní a efektivitou. Společně jsme zapracovali na změně klíčových stránek e-shopu s cílem zvýšit jejich důvěryhodnost a přehlednost.

Fjallraven-shop.cz – švédská značka specializující se na outdoorové oblečení. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti postavení nového e-shopu, v rámci toho jsem zodpovídal za rozpočet, termíny, koordinaci ostatních specialistů (UX, SEO). Byl jsem rovněž součástí týmu, který pomáhal se stanovením online strategie, budováním brandu a výkonnostním marketingem se zaměřením na ČR.

Jungheinrich ČR – přední evropská firma v oboru skladovací techniky. Cílem bylo zlepšit výsledky v performance marketingu a dohledatelnost firemní prezentace ve vyhledávačích.

Kasparek-baby.cz – spolupráci při redesignu e-shopu a přechodu na nové e-shopové řešení. Současně jsem dohlížel, aby e-shop při této náročné změně ustál vše v pořádku ve vyhledávačích.

SEVT – prodejce odborné literatury, školního sortimentu, kancelářských potřeb. Byl jsem součástí týmu, který pomáhal se SEO a výkonnostním marketingem. Průběžné konzultace i nad změnou e-shopové platformy a redesignu.

Expert ČR – byl jsem součástí týmu, který připravoval podklady, návrhy a plán na budoucí podobu B2B portálu pro obchodní partnery.

Woodcote stavebniny – pracoval jsem na full-time jako ecommerce manager s odpovědností za online strategii napříč společností v Česku a na Slovensku. Odpovědnost za stanovení cílů, plnění obchodních výsledků v ČR. Na Slovensku pak příprava obchodního plánu a online strategie pro nový e-shop.

Baushop.czStavbaonline.cz – e-shopy se stavebninami (pod jedním vlastníkem). Cílem bylo zefektivnit vnitrofiremní procesy, zrychlit odbavení objednávek, pomoci s logistickými procesy a snížit cenu za dopravu. Optimalizace nákupního procesu na e-shopu. Příprava a realizace online marketingové strategie.

Acomware – působil jsem téměř 5 let jako seniorní e-commerce konzultant. Měl jsem na starosti střední a velké podniky a pomáhal s plánováním online strategie, stavbou nových e-shopů či webových prezentací.

Marimex – pracoval jsem dva roky na pozici jako manažer pro online marketing a měl na starosti vstup této společnosti do e-commerce.