Detaily týkající se mé spolupráce s vybranými klienty:
Jap-Jacina.cz – významná firma na českém trhu se zaměřením na protipovodňové systémy. S firmou spolupracuji již několikátým rokem na marketingové podpoře jejich produktů a služeb. V rámci spolupráce, jsem mimo jiné, pomáhal vytvořit webové stránky www.stopzaplavam.cz a připravit kampaň na podporu jejich produktů a služeb.
Hochwasserohnesorgen.de – pomáhal jsem postavit webovou prezentaci a e-shop na platformě WordPress. Cílem bylo vytvořit online prezentaci pro nový produkt a dále rozjet jeho prodej pomocí online marketingu. Cílový trh Německo.
Jap-trade.cz – e-shop zaměřený na vratové pohony a kované polotovary. Pomáhám s celkovou online strategií, výkonnostním marketingem, podporou prodeje a úpravou e-shopového řešení.
The7barbershop.cz – vytvořil jsem webovou prezentaci pro barber studio s propojením na rezervační systém.
Allforwedding.cz – půjčovna svatebních dekorací. Vytvoření kompletní webové prezentace a rezervačního systému.
Deragan.com – vytvořené webové prezentace pro nově vznikající exkluzivní značku rumu.
Topenilevne.cz – jeden z největších e-shopů v segmentu voda-topení-plyn v Česku. Pomáhal jsem s celkovou online strategií, primárně s důrazem na výkonnostní propagaci v Skliku, AdWords a Zbožových porovnávačích. Zpracovával jsem analýzu konkurence a společně jsme pracovali i na změně firemního e-shopu s cílem zvýšit konverzní poměr.
JRC – prodejce her a konzolí. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti realizaci nového e-shopu. Koordinace celého procesu od přípravy po spuštění. Dále jsem vypracovával následnou online strategii s cílem dosáhnout obchodních cílů stanovených managementem firmy.
Armed – army a outdoorový e-shop. Spolupráce na online strategii, pomoc s vyhodnocování marketingových kampaní a efektivitou. Společně jsme zapracovali na změně klíčových stránek e-shopu s cílem zvýšit jejich důvěryhodnost a přehlednost.
Fjallraven-shop.cz – švédská značka specializující se na outdoorové oblečení. Byl jsem vedoucí projektového týmu, který měl na starosti postavení nového e-shopu, v rámci toho jsem zodpovídal za rozpočet, termíny, koordinaci ostatních specialistů (UX, SEO). Byl jsem rovněž součástí týmu, který pomáhal se stanovením online strategie, budováním brandu a výkonnostním marketingem se zaměřením na ČR.
Jungheinrich ČR – přední evropská firma v oboru skladovací techniky. Cílem bylo zlepšit výsledky v performance marketingu a dohledatelnost firemní prezentace ve vyhledávačích.
Kasparek-baby.cz – spolupráci při redesignu e-shopu a přechodu na nové e-shopové řešení. Současně jsem dohlížel, aby e-shop při této náročné změně ustál vše v pořádku ve vyhledávačích.
SEVT – prodejce odborné literatury, školního sortimentu, kancelářských potřeb. Byl jsem součástí týmu, který pomáhal se SEO a výkonnostním marketingem. Průběžné konzultace i nad změnou e-shopové platformy a redesignu.
Expert ČR – byl jsem součástí týmu, který připravoval podklady, návrhy a plán na budoucí podobu B2B portálu pro obchodní partnery.
Woodcote stavebniny – pracoval jsem na full-time jako ecommerce manager s odpovědností za online strategii napříč společností v Česku a na Slovensku. Odpovědnost za stanovení cílů, plnění obchodních výsledků v ČR. Na Slovensku pak příprava obchodního plánu a online strategie pro nový e-shop.
Baushop.cz a Stavbaonline.cz – e-shopy se stavebninami (pod jedním vlastníkem). Cílem bylo zefektivnit vnitrofiremní procesy, zrychlit odbavení objednávek, pomoci s logistickými procesy a snížit cenu za dopravu. Optimalizace nákupního procesu na e-shopu. Příprava a realizace online marketingové strategie.
Acomware – působil jsem téměř 5 let jako seniorní e-commerce konzultant. Měl jsem na starosti střední a velké podniky a pomáhal s plánováním online strategie, stavbou nových e-shopů či webových prezentací.
Marimex – pracoval jsem dva roky na pozici jako manažer pro online marketing a měl na starosti vstup této společnosti do e-commerce.