Společně projdeme všechny důležité kroky a vybereme to správné řešení. Bez stresu, s jasným plánem a výsledkem, který prodává.
Možná si říkáte, že v dnešní době marketplace úplně stačí. A máte pravdu – začít se dá i bez vlastního e-shopu. Ale pokud to s prodejem myslíte vážně, vlastní e-shop je něco jako základní kámen vaší značky. Na marketplace nejste úplně pánem situace – pravidla se mění, konkurence je obrovská a zákazník patří hlavně platformě, ne vám. Vlastní e-shop vám dá svobodu, kontrolu nad obsahem, komunikací i zákaznickou zkušeností. A hlavně – když už získáte zákazníka na marketplace, můžete ho navést k dalším nákupům přímo u vás. Bez poplatků a bez závislosti na třetí straně.
Ať už prodáváte na marketplace anebo přemýšlíte o novém e-shopu jsem připravený vám pomoci vybudovat obchodně úspěšný prodejní kanál. Preferuji e-shopové řešení na platformě Upgates nebo Shopify s kterými mám nejvíce zkušeností. Lze se domluvit i na jiné e-shopové platformě, pokud to bude dávat pro vaše podnikání smysl.
Co má e-shop přinést? Chcete prodávat jeden hlavní produkt, širší sortiment, nebo třeba sbírat poptávky? Definujeme hlavní cíl, podle kterého se pak bude odvíjet celá struktura a funkce webu.
Kdo bude vaším zákazníkem? Jinak bude vypadat e-shop s auto doplňky a jinak s dětským zbožím. Určíme si typického zákazníka, jeho potřeby a chování – a tomu přizpůsobíme design i komunikaci.
Co prodáváte a proč by si to měl někdo koupit právě od vás? Podíváme se na váš sortiment, silné stránky, konkurenční výhody a způsob prezentace.
Jak bude celý web uspořádaný? Vymyslíme logické menu, rozdělení kategorií, produktové stránky, doplňkový obsah i to, jak se návštěvník na webu orientuje. Cílem je jednoduchost a srozumitelnost.
Co přesně váš e-shop potřebuje? Od klasického košíku, přes filtry, platby, dopravy až po napojení na účetnictví, sklad nebo marketingové nástroje. To vše si definujeme, aby nic nechybělo.